loading...
ایرانی با فکر خود بزرگ است| کلوپ شادی و سرگرمی
مهدی بازدید : 515 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

موضوع فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم  : اجتماعی

حجم  : 700 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1380

کارگردان فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم  : رسول صدرعاملی

بازیگران : ترانه علیدوستی ، مهتاب نصیر پور ، حسین محجوب، میلاد صدر عالمی ، نقی صیف جمالی ، معصومه اسکندری


خلاصه داستان : ترانه دانش آموز پانزده ساله ای است که مادرش فوت کرده و پدرش در زندان است. او با مادربزرگش زندگی می کند و دوست پدرش هر ماه درآمد ماشین پدر ترانه را برای آن ها می آورد. امیر به ترانه اظهار عشق می کند و تصمیم به ازدواج با او می گیرد. اما مادر امیر با این ازدواج موافقت نمی کند. او سرانجام با سماجت های امیر به دیدن ترانه می رود و ترانه را راضی می کند تا رضایت پدر را بگیرد. اما چون هر دو محصل هستند قرار بر صیغه ی محرمیت می شود تا بعد ازدواج دائم صورت گیرد. بعد از مدتی ترانه متوجه می شود که امیر با چند دختر ارتباط غیر اخلاقی دارد و با این وضع تصمیم به جدایی می گیرد. ترانه و امیر از هم جدا می شوند و امیر به آلمان می رود، اما پس از مدتی ترانه می فهمد که

دانلود فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم از سرور فایل مانی و آپلودبوی و ریوآپلود

 

پارت 1 : دانلود  آپلودبوی   ||  دانلود  ریوآپلود / دانلود  فایل مانی

پارت 2 : دانلود  آپلودبوی   ||  دانلود  ریوآپلود / دانلود  فایل مانی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
پیوندهای روزانه
آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 783
  • بازدید ماه : 783
  • بازدید سال : 20,259
  • بازدید کلی : 404,295
  • کدهای اختصاصی